DIDAKTICKÁ HRA AKO PROSTRIEDOK ROZVOJA ŽIAKA
Učiteľ môže didaktické hry vo vyučovacom procese využívať pri vysvetľovaní, pri overovaní, pri upevňovaní učiva, ale aj na spestrenie vyučovania a motiváciu detí. Ako organizátor hry nesmie zabudnúť na to, že hru nestačí len pripraviť a dať jej voľný priebeh, hra je pre učiteľa vážnou a zodpovednou prácou.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
10,00 €
ks
Popis
Okrem teoretických poznatkov o tom, čo je didaktická hra, nájdete v článku aj ukážky niekoľkých hier, ktoré môžete zaradiť do vyučovacieho procesu a tak vzbudiť u žiakov nie postrach z predmetu, ale záľubu.
ODBORNÁ GARANCIA
Autor: RNDr. Ingrid Hricová
OBSAH
1. Hra, jej podmienky a význam
2. Didaktická hra a jej vplyv na žiaka
2.1 Druhy didaktických hier
2.2 Hra a úloha učiteľa
3. Ukážky didaktických hier
3.1 Osemsmerovka o živočíšnych spoločenstvách
3.2 Povrch tela a pohyb živočíchov
3.3 Čierny Peter – téma: Afrika
3.4 Prešmyčky – prírodovedné pojmy
3.5 Zámenky a vsuvky – téma: Sopky
3.6 Hádaj, kto som
3.7 „Naj" Európy
3.8 Vesmírna osemsmerovka
3.9 Kto z koho
3.10 Presakovanie
3.11 Prešmyčky a zámenky – téma: Afrika
3.12 Pravda/nepravda o svetových oceánoch
3.13 Platidlo v čase Veľkej Moravy
3.14 Jazyk a písmo
3.15 Osobnosti starovekého Grécka
3.16 Staroveký Rím
3.17 Pexeso – Veľká Morava
3.18 Panovníci nášho západného suseda
3.19 Významní rodáci
3.20 Osemsmerovka o ne-fajčení
3.21 Ozónová vrstva
3.22 Voda
3.23 Ekopríklady
4. Záver
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Jazyk | 3.14 a písmo |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 42 |
Formát | A5 |
Ďalšie informácie
Jazyk | 3.14 a písmo |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 42 |
Formát | A5 |