KRITIKA V PEDAGOGICKEJ PRAXI
Kritika znamená vyjadrenie nesúhlasného názoru, pocitu, hodnotenia na správanie druhého človeka, ktorého cieľom je cesta ku kvalitnej komunikácii. V školskom prostredí sa častokrát učiteľ ocitá v situácii, kedy musí nielen kritiku dať (žiakovi, rodičovi, kolegovi), ale aj prijať (od žiaka, rodiča, kolegu, nadriadeného).
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
10,00 €
ks
Popis
Ako by malo vyzerať správne podanie i správne prijímanie kritiky bez narušenia vzťahov a vzájomnej komunikácie, o tom sa dočítate v článku, ktorý Vám chce byť pomocnou rukou pri riešení takýchto situácií.
ODBORNÁ GARANCIA
Autor: Mgr. Ivana Gacíková
OBSAH
1. Úvod
2. Čo je kritika?
2.1 Špecifi ká vyjadrovania a prijímania kritiky v pedagogickom procese
3. Ako môže dávať kritiku učiteľ žiakovi?
3.1 Kritizovanie žiaka mladšieho školského veku
3.2 Kritizovanie žiaka staršieho školského veku
4. Ako môže dávať kritiku učiteľ rodičovi žiaka
5. Ako môže dávať kritiku učiteľ kolegovi
5.1 Asertivita, jej pôvod a význam
5.2 Ako byť efektívne asertívny?
5.3 Asertívne techniky
5.4 Výhody a nevýhody asertívneho prístupu ku kritike
6. Ako prijímať kritiku od nadriadeného
7. Ako prijímať kritiku od kolegu
8. Ako prijímať kritiku od žiakov
9. Ako prijímať kritiku od rodičov žiakov
10. Záver
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 30 |
Formát | A5 |
Ďalšie informácie
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 30 |
Formát | A5 |