AKO ZEFEKTÍVNIŤ VÝUČBU CUDZÍCH JAZYKOV
Trieda s rozdielnou úrovňou žiakov predstavuje pre učiteľa závažný problém, ktorý mu do veľkej miery sťažuje prácu. Cieľom článku je prostredníctvom hľadania a načrtávania východísk pomôcť mu tento problém prekonať. Základnou požiadavkou je schopnosť dobrej organizácie triedy, vďaka ktorej možno dosiahnuť maximálnu efektivitu a dynamiku triedy s rozdielnou úrovňou.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
8,00 €
Popis
Okrem daných východísk sa v článku nachádzajú aj konkrétne aktivity, ktoré vám pomôžu vybudovať u detí vzťah k cudziemu jazyku.
ODBORNÁ GARANCIA
Autor: PhdDr. Soňa Medveďová
OBSAH
1. Trieda s rozdielnou úrovňou žiakov
1.1 Schopnosť organizácie triedy
1.1.1 Rozdelenie pozornosti
1.1.2 Vzťah učiteľa
1.1.3 Pochvala a povzbudenie
1.1.4 Disciplína
1.1.5 Hlas učiteľa
1.1.6 Riadenie jednotlivých aktivít
1.1.7 Práca vo dvojici a v skupinách
1.1.8 Používanie tabule
1.1.9 Usporiadanie triedy
2. Aktivity pre prácu s triedou s rozdielnou úrovňou žiakov
2.1 Stupňovanie úloh
2.2 Aktivity, pri ktorých môžu vyniknúť i žiaci slabší v jazyku
2.2.1 Kvíz zo všeobecných vedomostí
2.2.2 Riešenie problémov
2.2.3 Denník
2.2.4 Piškvorky
2.2.5 Bilingválne hranie rolí
2.2.6 Práca s obrázkami
2.2.8 Zahraj scénku
2.2.9 Práca so slovníkom
2.2.10 Lozenie po stenách
2.3 Žiaci, ktorí skončia svoju prácu skôr – fast finishers
2.4 Domáce úlohy
3. Záver
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 36 |
Formát | A5 |
Ďalšie informácie
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 36 |
Formát | A5 |