ISBN / ISSN / KÓD: 978-80-8091-889-7
MATEMATIKA PRE KAŽDÉHO 4 – PRACOVNÝ ZOŠIT A
PRIPRAVUJEMEPracovný zošit z matematiky pre žiakov štvrtého ročníka základných škôl, ktorý presvedčí všetkých, že matematika môže byť skutočne pre každého.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
8,00 €
Popis
PRIPRAVUJEME
Môže byť matematika naozaj pre každého? Áno, môže. Dokonca taká, ktorú používame v každom povolaní. Manažér, učiteľ, lekár, predavač, montážnik, záhradník alebo rodič v domácnosti starajúci sa o malé dieťa, každý potrebuje matematiku. V pracovnom zošite nájdu žiaci úlohy, pri ktorých riešení využijú získané vedomosti z učebnice. Väčšina úloh je viac na premýšľanie než na obyčajné počítanie. Mozog totiž radšej premýšľa, než len tak počíta.
Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých príkladov a úloh na všetkých kognitívnych úrovniach. Žiaci pri ich riešení premýšľajú, hľadajú súvislosti, kreslia, skúmajú... Pracovný zošit je zostavený tak, aby matematika bola naozaj pre každého.
Výhody pracovného zošita:
- prináša dostatok priestoru na riešenie príkladov,
- medzi žiakmi obľúbený bodkovaný podklad v celom pracovnom zošite umožňuje zachovať líniu, ale v prípade kreslenia neruší,
- obsahuje príklady s viacerými čiastkovými úlohami.
ODBORNÁ GARANCIA
OBSAH
I. Prečo sú čísla také, aké sú a na čo nám je číselná os
II. Záleží na umiestnení (desiatková pozičná sústava)
III. Číslo a jeho rády
IV. Spôsob zápisu veľkých čísel číslicami a ich názvy
V. Rímske čísla
I. Sčítavame čísla s nulami bez prechodu do vyššieho rádu
II. Sčítavame väčšie dvojciferné čísla
III. Sčítavame dve viacciferné čísla
Sčítavame pod seba dve viacciferné čísla BEZ prechodu do vyššieho rádu
Sčitovanie dvoch viacciferných čísel S prechodom do vyšších rádov
I. Násobíme 10, 100, 1 000, ...
II. Násobíme čísla s mnohými nulami jednociferným číslom
III. Násobíme viacciferné číslom jednociferným
IV. Násobíme viacciferné čísla viacciferným číslom pod seba
I. Aké sú dĺžkové jednotky a čo meriame v dĺžkových jednotkách?
Ako je to s presnosťou a zvolenou jednotkou
II. Premena jednotiek
Ako súvisí názov jednotky s jej veľkosťou?
Ako rýchlo premieňať jednotky
III. Používanie rôznych, aj zmiešaných jednotiek
5. Práca s číslami – zaokrúhľovanie, odhad, počítanie spamäti a na kalkulačke
I. Odhad a zaokrúhľovanie
Vhodná jednotka a obvyklá hodnota
II. Zaokrúhľovanie a odhadovanie je dôležité
„Okrúhle“ čísla
Najčastejšie zaokrúhľovanie
III. Kedy je lepšie použiť kalkulačku a kedy je lepšie počítať spamäti?
Vhodné prípady na využitie kalkulačky
Ako na počítanie spamäti
I. Odčítame jednociferné číslo od viacciferného bez pomoci z vyššieho rádu
II. Odčítame viacciferné číslo od viacciferného bez pomoci z vyššieho rádu
III. Odčítame viacciferné číslo od viacciferného s pomocou z vyššieho rádu
IV. Odčítanie viacerých menšiteľov, sčítanie viacerých sčítancov – dôležitosť zátvoriek
I. Delíme jednoduché veľké čísla s mnohými nulami 10, 100, 1 000
II. Delíme dvojciferné čísla jednociferným číslom
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Typ produktu | pracovný zošit |
Počet strán | 100 |
Formát | A4 |
Ďalšie informácie
Typ produktu | pracovný zošit |
Počet strán | 100 |
Formát | A4 |
Súvisiace produkty
DIDAKTIKA MATEMATIKY II.
Didaktika je o skúmaní matematických problémov a o tom, ako tieto problémy zapojiť do prirodzeného p..
16,00 € 33,00 €
MATEMATIKOV ŽALOSPEV
Paul Lockhart, pôvodne aktívny vedec, matematik, pôsobiaci na najlepších amerických univerzitách, sa..
7,00 € 16,00 €
DIDAKTIKA MATEMATIKY I.
Známi britskí autori Anne a Len Frobisherovci zdôrazňujú vo svojej knihe potrebu zmeny postojov žiak..
16,00 € 33,00 €