SEBAHODNOTENIE KVALITY ŠKOLY – ÁNO ALEBO NIE?
Cieľom príspevku je predovšetkým poukázať na prínos sebahodnotenia pre školu ako poskytovateľovi a užívateľom výchovy a vzdelávania, nie obava z nepriaznivých výsledkov a ich dosahov, ale hľadanie ciest na optimálne riešenie a prekonávanie problémov. Ak má byť sebahodnotenie prospešné, musí objektívne a spoľahlivé meranie kvality školy slúžiť škole a nie byť namierené proti nej.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
6,00 €
Popis
Sebahodnotenie ako špecifické hodnotenie je v podmienkach našich škôl teoreticky známe. Otázkou je prístup k sebahodnoteniu, napr. zo strany školy, riaditeľa, učiteľa, žiaka – či sa chápe ako reálna snaha a prístup poznať a reagovať na určité skutočnosti v škole, alebo ako skôr formálna prezentácia reagovania na súčasné trendy v oblasti kvality.
ODBORNÁ GARANCIA
Autor: PaedDr. Mária Uhereková, PhD.
OBSAH
1. Úvod
2. Legislatívne východiská
3. Prečo robiť sebahodnotenie školy?
4. Komu je sebahodnotenie určené?
4.1 Úskalia sebahodnotenia
4.2 Podmienky úspechu sebahodnotenia
5. Ciele sebahodnotenia školy
6. Ako sebahodnotenie prebieha v zahraničí?
7. Záver
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 18 |
Formát | A5 |
Ďalšie informácie
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 18 |
Formát | A5 |