• ŽIAK SO ŠVVP V 1. AŽ 4. ROČNÍKU ZÁKLADNEJ ŠKOLY

ISBN / ISSN / KÓD: 978–80–8140–073–5

ŽIAK SO ŠVVP V 1. AŽ 4. ROČNÍKU ZÁKLADNEJ ŠKOLY


Žiakov s poruchami učenia a so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami pribúda. Publikácia obsahuje návody na rozpoznanie prejavov dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkúlie a praktické pracovné listy zo slovenského jazyka a matematiky vytvorené podľa obsahu vzdelávania ISCED 1.

  • Dostupnosť: Skladom
  • Cena s DPH
    65,00 €

ks

Popis

Komplexná publikácia, v ktorej nájdete nielen teóriu v zrozumiteľnom jazyku, ale najmä širokú ponuku pracovných listov zo slovenského jazyka a matematiky prehľadne rozdelených podľa tematických celkov v súlade s ISCED 1. V publikácii ponúkame návody na rozpoznanie prejavov dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkúlie u žiakov a zároveň pracovné listy ku každému učivu v troch úrovniach náročnosti, od najjednoduchších úloh po najzložitejšie, použiteľné podľa toho, ako žiak na vyučovaní napreduje.

ODBORNÁ GARANCIA

Autori:
PaedDr. Barbora Kováčová, PhD.
Mgr. Oľga Bujnovská

OBSAH

A UŽITOČNÉ INFORMÁCIE
A 1 Dyslexia
A 1.1 Dyslexia a jej zákonitosti
A 2 Dysortografia
A 2.1 Dysortografi a a jej zákonitosti
A 3 Dysgrafia
A 3.1 Dysgrafia a jej zákonitosti
A 4 Dyskalkúlia
A 4.1 Dyskalkúlia a jej zákonitosti

B SLOVENSKÝ JAZYK
B 1 Písanie
B 1.1 Orientácia na ploche ako príprava na písanie
B 1.2 Tvary písaných a tlačených písmen a vzťahy medzi nimi
B 2 Rozvoj reči
B 2.1 Problémové písmená
B 2.2 Slovná zásoba a jazykové schopnosti
B 3 Zvuková rovina jazyka
B 3.1 Rozlišovanie tvrdých a mäkkých spoluhlások
B 3.2 Spodobovanie/spoluhlásky podľa znelosti
B 4 Významová/lexikálna rovina
B 4.1 Tvorenie slov odvodzovaním — predponami
B 5 Tvarová/morfologická rovina
B 5.1 Podstatné mená
B 5.2 Prídavné mená

C MATEMATIKA
C 1 Prirodzené čísla
C 1.1 Smerová a priestorová orientácia
C 1.2 Zaokrúhľovanie
C 2 Sčítanie a odčítanie
C 2.1 Sčítanie a odčítanie prirodzených čísel (1. ročník)
C 3 Násobenie a delenie
C 3.1 Násobenie prirodzených čísel (3. ročnik)
C 4 Geometria
C 4.1 Rovinné geometrické útvary


Obchodné podmienky
Ďalšie informácie
Periodicita aktualizácie min. 4x ročne
Typ produktu publikácia s aktualizáciami
Počet strán 262
Formát A4

Napísať recenziu

Poznámka: HTML nie je preložené!

Ďalšie informácie

Periodicita aktualizácie min. 4x ročne
Typ produktu publikácia s aktualizáciami
Počet strán 262
Formát A4

Súvisiace produkty

VZDELÁVANIE DETÍ S PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI

VZDELÁVANIE DETÍ S PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI

PRÁVE VYŠLO• Dôležité teoretické informácie o poruchách učenia a pozornosti a množstvo ilustrovaných..

65,00 €

KULIFERDO – ŠPECIFICKÉ PORUCHY UČENIA

KULIFERDO – ŠPECIFICKÉ PORUCHY UČENIA

Pracovné zošity KuliFerdo sú výnimočnou pomôckou, lebo sú: systematické, praktické, motivačné, m..

14,00 €

TALENT V ŠKOLE

TALENT V ŠKOLE

RIEŠENIE PROBLÉMOV V ŠKOLSKOM PROSTREDÍ Brožúra vďaka svojmu obsahu a spôsobu spracovania témy pr..

25,00 €

DIEŤA S PORUCHOU SPRÁVANIA – RODIČ ODMIETA ODBORNÉ VYŠETRENIE

DIEŤA S PORUCHOU SPRÁVANIA – RODIČ ODMIETA ODBORNÉ VYŠETRENIE

Je potrebné, aby rodič od učiteľa cítil, že mu ide o odborné psychologické poradenstvo a nie o to, a..

3,00 €

AKO SPRÁVNE VYTVORIŤ DOBRÉ VZDELÁVACIE PROGRAMY PRE DETI S PORUCHAMI UČENIA?

AKO SPRÁVNE VYTVORIŤ DOBRÉ VZDELÁVACIE PROGRAMY PRE DETI S PORUCHAMI UČENIA?

V jeho obsahu by nemali okrem základných informácii o žiakovi chýbať všetky požiadavky, aby bol prie..

5,00 €

AKO MOTIVOVAŤ ŽIAKA S PORUCHAMI UČENIA ŠKOLSKÝM HODNOTENÍM?

AKO MOTIVOVAŤ ŽIAKA S PORUCHAMI UČENIA ŠKOLSKÝM HODNOTENÍM?

Hodnotenie má byť taktné, objektívne a primerané, zamerané na individuálne schopnosti, momentálnu fy..

3,00 €

AKÉ SÚ KĽÚČOVĚ SCHOPNOSTI UČITEĽA NA PRÁCU S DEŤMI SO ŠPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI?

AKÉ SÚ KĽÚČOVĚ SCHOPNOSTI UČITEĽA NA PRÁCU S DEŤMI SO ŠPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI?

Okrem toho je pre pedagóga dôležité:vedieť ako dieťa vníma a prežíva svoju poruchu,poznať jeho diagn..

3,00 €

ČO JE POTREBNÉ VEDIEŤ O PORUCHE POZORNOSTI A O HYPERAKTIVITE

ČO JE POTREBNÉ VEDIEŤ O PORUCHE POZORNOSTI A O HYPERAKTIVITE

Treba mať však na pamäti, že všetky príznaky sa nemusia objavovať v rovnakej intenzite, keďže každé ..

3,00 €

AKO PRACOVAŤ S DEŤMI S DYSLEXIOU

AKO PRACOVAŤ S DEŤMI S DYSLEXIOU

Ak prejaví učiteľ pochopenie a láskavý prístup, bude dieťa s dyslexiou v kolektíve akceptované.To je..

3,00 €

VÝVOJ DETSKEJ KRESBY A JEJ DIAGNOSTICKÉ VYUŽITIE

VÝVOJ DETSKEJ KRESBY A JEJ DIAGNOSTICKÉ VYUŽITIE

Detská kresba je dôležitou činnosťou najmä v predškolskom veku. Odráža sa v nej psychický vývoj detí..

18,00 €

KULIFERDO – VÝVINOVÉ PORUCHY UČENIA – PÍSMENKÁ

KULIFERDO – VÝVINOVÉ PORUCHY UČENIA – PÍSMENKÁ

Tieto zošity pokrývajú oblasť čítania, písania a prácu s textom.Súbor pracovných listov je určený: ..

12,00 €