6. ročník medzinárodnej odbornej konferencie pre pedagógov

Články
Program Konferencie
ŠTVRTOK 9.6.2016:
8.30 – 9.30 | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV |
9.30 – 10.00 | OTVORENIE KONFERENCIE |
Štefan Šprocha | |
Mgr. Mira Schrimpelová | |
prof. PaedDr. René Bílik, CSc. | |
Param Jit Mann | |
10.00 – 11.00 | HLAVNÉ REFERÁTY I |
Vzdelávanie v rozvojových krajinách: príklady a inšpirácie | |
Kastový systém a nerovnosť šancí v školskom systéme Indie: Za poznaním úlohy učiteľa pri vytváraní povedomia o emancipácii a sociálnych zmenách | |
Sociálna nerovnosť vo vzdelávacom systéme – vzájomná súvislosť medzi inštitucionálnymi, rodičovskými a biografickými prvkami | |
11.00 – 11.30 | PRESTÁVKA |
Tlačová konferencia | |
11.30 – 12.50 | HLAVNÉ REFERÁTY II |
Vzdelávanie detí migrantov. Skúsenosti a výzvy. | |
Multikulturalizmus a interkulturalizmus | |
Kvalita školy a možné riešenia | |
KomposyT – digitálna odpoveď na potreby zamestnancov výchovného a kariérového poradenstva | |
12.50 – 14.00 | OBEDNÁ PRESTÁVKA |
14.00 – 15.30 | SEMINÁRE I |
Pedagogický leadership: Dá sa urobiť z kyslého hrozna výborné víno? | |
Vplyv sociálneho postavenia žiaka na jeho výsledky vo vzdelávaní v Indii | |
Aktuality v ekonomickom riadení školy | |
Posilňuje, alebo oslabuje škola sociálne nerovnosti? | |
14.00 – 15.30 | WORKSHOPY I |
Veda a technika hrou v materskej škole | |
Ako zvládať stres v škole dobrým jedlom | |
14.00 – 15.30 | TRÉNING I (časť prvá) |
Manažment triedy, aby vyučovanie prebiehalo hladko | |
15.30 – 16.15 | PRESTÁVKA |
16.15 – 17.45 | SEMINÁRE II |
Ako funguje najlepšia škola v Nemecku za rok 2014? Rady a inšpirácie | |
Kto je najlepší učiteľ? | |
Interkultúrna pedagogika v našich triedach: Medzinárodné perspektívy | |
16.15 – 17.45 | WORKSHOPY II |
Sebavedomie | |
Chemické pokusy v MŠ | |
"Deti bez hraníc" – škôlkari a iné kultúry | |
16.15 – 17.45 | TRÉNING I (časť druhá) |
Manažment triedy, aby vyučovanie prebiehalo hladko | |
16.15 – 17.45 | OKRÚHLE STOLY |
Moja cesta osobného rozvoja | |
Integrácia žiakov so ŠVVP v základnej škole | |
Má škola svoje najlepšie časy už za sebou? | |
E-learning a domáce vzdelávanie. Fikcia alebo reálna možnosť? | |
Kde hľadať financie na chod školy? | |
17.45 – 20.00 | PRESTÁVKA |
20.00 – 0.00 | RAUT |
PIATOK 10.6.2016:
8.00 – 8.30 | PRIHLASOVANIE ÚČASTNÍKOV NA INDIVIDUÁLNY KOUČING |
8.30 – 9.00 | UVÍTANIE |
9.00 – 10.30 | SEMINÁRE III |
Zamestnanci a problematické situácie v škole | |
Spoločenská predstava úspechu a neúspechu vo vzdelávaní: objektívny rozpor alebo len vnímanie? | |
Správne, nesprávne, alebo inak? Rozmanitosť učebných procesov v evaluácii v materských školách | |
Hlavné výzvy vo vzdelávaní detí so zdravotným postihnutím | |
9.00 – 10.30 | WORKSHOPY III |
KomposyT – priateľské digitálne prostredie pre užívateľov | |
Kde všade sa dá nájsť matematika? | |
9.00 – 10.30 | TRÉNING II (časť prvá) |
Manažment triedy, aby vyučovanie prebiehalo hladko | |
10.30 – 11.15 | PRESTÁVKA - občerstvenie |
Autogramiáda | |
11.15 – 12.45 | SEMINÁRE IV |
Ako využívať grantový systém Erasmus+ | |
Bádateľské aktivity v materskej škole | |
11.15 – 12.45 | WORKSHOPY IV |
Mám „čiernu ovcu“ v tíme – čo s tým? | |
Inovácie vo vyučovaní predmetu Technika v základnej škole – edukačná prax | |
On-line hry na hodine biológie | |
11.15 – 12.45 | TRÉNING II (časť druhá) |
Manažment triedy, aby to na vyučovaní fičalo | |
11.15 – 12.45 | MODEROVANÁ DISKUSIA |
Učiteľ v lavici a za katedrou. I o (ne)vzdelávaní učiteľov | |
13.00 – 13.30 | UKONČENIE |
ukončenie a poďakovanie účastníkom | |
13.30 – 15.00 | OBED |