Články
Mať RAABE účet sa oplatí
Len s RAABE účtom totiž môžete naplno využívať nový klientsky systém pre rýchlejšie a presnejšie vybavenie zákazníckych požiadaviek.
„Naším dlhodobým cieľom je poskytovať zákazníkom nielen kvalitné odborné publikácie, učebnice a metodiky, ale aj kvalitný servis pri ich objednávaní a používaní,“ povedala Mgr. Mira Bianchi Schrimpelová, konateľka RAABE Slovensko. Ako dodala: „Aby sme dokázali ešte lepšie reagovať na zákaznícke potreby a zaručili, že žiadna otázka, prosba o radu či pripomienka nezostane bez odozvy, zaviedli sme nový moderný systém spracovania klientskych požiadaviek – tzv. ticketingový systém.“
Výhody nového tzv. helpdesku
Hlavným prínosom je sprehľadnenie celého procesu vybavenia požiadaviek zo strany zákazníkov. Po novom sa každá správa, ktorú zákazník do RAABE zašle, stáva „ticketom“ (požiadavkou) s unikátnym identifikačným číslom.
Vďaka tomuto systému zákaznícke oddelenie RAABE vie garantovať:
• Maximálnu adresnosť: Správa sa už „nestratí“ v hromadnej e-mailovej schránke. Systém ju okamžite pridelí konkrétnemu pracovníkovi – či už ide o technickú podporu k digitálnym produktom, redakčnú otázku k učebniciam alebo záležitosti ohľadom fakturácie.
• Rýchlejšie spracovanie: Nový systém umožňuje pracovať efektívnejšie, čo pre zákazníka znamená kratšiu dobu čakania na odpoveď.
• Kontinuita komunikácie: Celá história spoločnej komunikácie RAABE a zákazníka je archivovaná na jednom mieste. Aj pri zložitejších požiadavkách tak budú pracovníci zákazníckeho oddelenia vždy presne vedieť, čo naposledy riešili, bez toho, aby museli informácie opakovane žiadať alebo zasielať.
• Potvrdenie o prijatí: Okamžite po odoslaní otázky dostane zákazník potvrdenie s číslom ich požiadavky, takže majú istotu, že ju RAABE zaregistrovalo a venuje sa jej.
Ako kontaktovať RAABE
Po prihlásení sa na stránke www.raabe.sk nájde zákazník v časti ÚČET časť ZÁKAZNÍCKA PODPORA. Tam môže:
a) v časti VYTVORIŤ POŽIADAVKU zadať svoju otázku.
b) v časti ZOBRAZIŤ OTVORENÉ požiadavky sledovať stav svojich podnetov a pripomienok.
„Veríme, že tento krok prispeje k ešte väčšej spokojnosti zákazníkov a k zjednodušeniu našej vzájomnej spolupráce. Pevne veríme, že modernizácia našich interných procesov umožní venovať sa zákazníkom ešte kvalitnejšie,“ vysvetlila Mira Bianchi Schrimpelová.
Dodajme, že ticketingový systém je ďalšou výhodou, ktorú prináša so sebou vytvorenie zákazníckeho účtu na stránke raabe. V auguste 2024 RAABE spustilo novú klientsku zónu, ktorá v podobe tzv. personalizovanej elektronickej knižnice ponúka zákazníkom množstvo výhod a možností – zefektívňuje prácu so zakúpenými produktami, resp. bonusovými materiálmi k nim.



