ISBN / ISSN / KÓD: eVZPUP_29
AKO MOTIVOVAŤ ŽIAKA S PORUCHAMI UČENIA ŠKOLSKÝM HODNOTENÍM?
Hodnotenie v tom najširšom zmysle je vlastne porovnávaním, rozlišovaním lepšieho a horšieho výkonu. U dieťaťa s poruchou učenia ide, na rozdiel od normálneho dieťaťa, o porovnávanie vlastného výkonu a jeho cieľom by mala byť motivácia k lepším výkonom.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
4,00 €
ks
Popis
Hodnotenie má byť taktné, objektívne a primerané, zamerané na individuálne schopnosti, momentálnu fyzickú a psychickú disponovanosť, ako aj na snahu dieťaťa. Osvedčeným motivačným prvkom je aj „doplňujúci hodnotiaci systém".
ODBORNÁ GARANCIA
Autor: PaedDr. Alena Štihová
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 6 |
Formát | A4 |
Ďalšie informácie
Typ produktu | PDF článok |
Počet strán | 6 |
Formát | A4 |