|
13. 6. 2024 | Štvrtok |
|
8.00 – 9.20
|
REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV |
|
|
| |
|
| 9.20 – 9.45 |
OTVORENIE KONFERENCIE |
|
|
|
Iveta Malachovská
|
|
moderátorka konferencie
|
|
|
|
doc. Ing, Viera Peterková, PhD.
|
|
dekanka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
|
|
|
|
Mgr. Mira Schrimpelová Bianchi |
|
konateľka, Dr. Josef Raabe Slovensko
|
|
|
|
|
|
9.45 – 11.00
|
HLAVNÉ REFERÁTY I
|
|
|
|
Potenciál štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie pri vytváraní inkluzívneho prostredia v škole
|
|
PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD.
|
|
generálny riaditeľ Národného inštitútu vzdelávania a mládeže
|
|
|
|
Riaditeľ (môže) urobiť viac, než sa zdá alebo Bezprecedentná transformácia modality
|
|
PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
|
|
odborník na vzdelávaciu politiku a riadenie škôl, zakladateľ Ředitelské akademie, Praha
|
|
|
|
Zdroje šťastia v práci učiteľa
|
|
Mgr. Aleš Bednařík
|
|
psychológ, rečník, spisovateľ a happytarián
|
|
|
| 11.00 – 11.30 |
PRESTÁVKA |
|
Občerstvenie |
|
|
|
11.30 – 12.30
|
HLAVNÉ REFERÁTY II
|
|
|
|
Duševné zdravie detí a adolescentov z pohľadu pedopsychiatra
|
|
MUDr. Eva Katrlíková
|
|
detská psychiatrička, Klinika detskej psychiatrie Lekárskej fakulty Univerzity Komenského a NÚDCH, Bratislava
|
|
|
|
Šikanovanie - dynamika rovesníckej skupiny a školský kontext
|
|
Małgorzata Wójcik, Ph.D.
|
|
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied Katovice, Poľsko
|
|
|
|
|
| 12.30 – 14.00 |
OBEDNÁ PRESTÁVKA |
| |
Obed |
| |
|
| 14.00 – 15.30 |
SEMINÁRE, WORKSHOPY I. |
| |
|
|
Podporné opatrenia – komu a ako môžu pomáhať?
|
|
PhDr. Miroslava Čerešníková, PhD.
|
|
vysokoškolská pedagogička, regionálna metodička, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, NIVAM
|
|
|
|
Čo prinesú legislatívne zmeny v školstve?
|
|
JUDr. Žaneta Surmajová, PhD.
|
|
odborníčka v oblasti legislatívy školstva
|
|
|
|
Škola na ceste k reforme vzdelávania
|
|
PaedDr. Paulína Krivosudská
|
|
riaditeľka ZŠ Jana Amosa Komenského v Seredi
|
|
|
|
Podpora spolupráce a tvorba efektívnych tímov v škole
|
|
PaedDr. Darina Výbohová, PhD.
|
|
odborníčka v oblasti profesijného rozvoja
|
|
|
|
Zavedenie systému RESQL na prevenciu šikanovania založeného na výskume
|
|
Małgorzata Wójcik, Ph.D.; Karolina Malinowska; Dr. Piotr Rycielski; Mgr. Richard Savčinský
|
|
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied, Poľsko; psychologička; pedagóg, Fakulta dizajnu Univerzity SWPS, Varšava; riaditeľ Základnej školy Mudroňova, Bratislava
|
|
|
| 15.30 – 16.00 |
PRESTÁVKA |
|
Občerstvenie |
|
|
| 16.00 – 17.30 |
SEMINÁRE, WORKSHOPY II. |
| |
|
|
Benefity školského podporného tímu v inkluzívnom procese odohrávajúcom sa v MŠ a ZŠ
|
|
Mgr. Kristína Liberčanová, PhD.
|
|
odborná asistentka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
|
|
|
|
Aktuálne otázky vo financovaní regionálneho školstva
|
|
Ing. Jana Sládečková, PhD.
|
|
odborníčka na financovanie v oblasti školstva
|
|
|
|
LEADERSHIP ACADEMY profesijné kruhy
|
|
Ing. Dagmar Kéryová
|
|
Co-Active Executive coach a člen ICF
|
|
|
|
|
Kritické myslenie vo vzdelávaní
|
|
Bc. Emma Lujza Barilová
|
|
metodička kritického myslenia, Slovenská Debatná Asociácia
|
|
|
|
|
STEM - ako pracovať s dátami
|
|
Mgr. Peter Kelecsényi, PhD.
|
|
vedecko-výskumný pracovník NIVAM, stredoškolský učiteľ Gymnázium Metodova Bratislava
|
|
|
|
Umelá inteligencia v školách - s čím vie pomôcť?
|
|
PhDr. Michal Kubovics, PhD.
|
|
vysokoškolský pedagóg, Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
|
|
|
| 19.20 |
SPOLOČENSKÝ VEČER |
|
|
|
14.06.2024 | Piatok |
|
|
| 8.30 – 9.00 |
RANNÁ ŠÁLKA KÁVY |
|
Ranná káva
|
|
|
|
|
| 9.00 – 10.30 |
SEMINÁRE, WORKSHOPY III. |
| |
|
|
Copingové stratégie učiteľov – ako sme na tom a čo s tým?
|
|
PhDr. Peter Kusý, PhD.
|
|
psychológ a vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
|
|
|
|
Vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru
|
|
Ing. Jarmila Belešová
|
|
odborníčka na personalistiku v školstve
|
|
|
|
Nebojme sa otvoriť svoju triedu: pomôže to všetkým
|
|
doc. Mgr. Martin Brestovanský, PhD.
|
|
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
|
|
|
|
Pozitívna školská klíma v kontexte rozvoja sociálno-emocionálnych kompetencií žiakov
|
|
PhDr. Silvia Majerčáková Albertová, PhD., M.A.
|
|
psychologička, odborná asistentka, Paneurópska vysoká škola v Bratislave
|
|
|
|
Výchova charakteru v škole a nové kurikulum: príležitosti a výzvy vo vyučovaní predmetov a v medzipredmetových vzťahoch
|
|
Mgr. Marek Wiesenganger PhD., doc. PhDr. Andrej Rajský, PhD.
|
|
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
|
|
|