• KULIFERDO – VÝVINOVÉ PORUCHY UČENIA – PÍSMENKÁ

ISBN / ISSN / KÓD: 859-56-3700-325-5

KULIFERDO – VÝVINOVÉ PORUCHY UČENIA – PÍSMENKÁ

NOVINKA
Súbor štyroch pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií so zameraním na slovenský jazyk. Pre všetkých, ktorí sa chcú naučiť, potrebujú si zopakovať alebo zábavnou formou spoznávať písmená slovenskej abecedy. Balík obsahuje diely: Samohlásky a Dvojhlásky. Spoluhlásky 1. Spoluhlásky 2. Práca s textom.

  • Dostupnosť: Skladom
  • Cena s DPH
    12,00 €

NEPREHLIADNITE MNOŽSTVOVÉ ZĽAVY:

Počet súborov Cena za súbor
3 alebo viac 10,80 €
6 alebo viac 9,60 €
9 alebo viac 8,40 €
ks

Popis

Tieto zošity pokrývajú oblasť čítania, písania a prácu s textom.

Súbor pracovných listov je určený:

  • predovšetkým pre žiakov 1.-4. ročníka ZŠ, ktorí majú vývinové poruchy učenia na vyučovací predmet Rozvíjanie špecifických funkcií. Cieľom tohto predmetu je v maximálnej miere podporiť rozvoj špecifických funkcií ako predpokladu k úspešnému zvládnutiu čítania, písania a počítania. 
  • pre prácu špeciálnych pedagógov so žiakmi, ktorí majú vývinové poruchy učenia v bežných základných školách, či v pedagogicko-psychologických poradniach,
  • učiteľom 1. - 4. ročníka, na individuálnu prácu s deťmi s vývinovými poruchami,
  • rodičom, na domáce precvičovanie čítania, písania,
  • pre žiakov v nultom a prípravnom ročníku ZŠ.

V pracovných zošitoch má dieťa spoločne s dospelým (učiteľom, rodičom) možnosť spoznávať samohlásky, dvojhlásky a spoluhlásky v rámci atraktívnych aktivít. Sú navrhované tak, aby malo dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať s doplnením o aktivity na strihanie, vyfarbovanie, skladanie, obťahovanie, modelovanie a lepenie.

Všetky aktivity v súbore pracovných listov KuliFerdo sú určené na prácu v škole (vo vyučovacom procese), v pedagogickopsychologických poradniach i doma (na domáce precvičovanie s rodičmi).

Výhody:

  • Pracovné listy pre žiakov sú pripravené na komplexné rozvíjanie komunikačnej schopnosti, ktorá úzko súvisí s vývinom vnímania, predstáv, motoriky, pamäti, pozornosti, myslenia a sociálnym prostredím dieťaťa. 
  • Sú praktické, jednoduché používanie.



ODBORNÁ GARANCIA

Odborný garant: PaedDr. Mária Tekelová
Autori: doc. PaedDr. Barbora Kováčová, PhD. – Aktuálne pôsobí ako vysokoškolský pedagóg na Pedagogickej fakulte KU v Ružomberku. Ako liečebný pedagóg sa profesijne zameriava na podporu optimálneho vývinu dieťaťa raného a predškolského veku s využitím terapeutických konceptov pomoci. Svoje praktické skúsenosti sprostredkováva odborníkom prostredníctvom interaktívnych prednášok a kreatívnych workshopov.    
                Mgr. Michaela Hanáková
Ilustrátor: Mgr. art. Oľga Došová
                    Mária Ľubová Beňová

 

OBSAH

 

Súbor pracovných zošitov Kuliferdo obsahuje pracovné zošity 
s týmto zameraním:

  • Samohlásky a dvojhlásky
  • Spoluhlásky 1
  • Spoluhlásky 2
  • Práca s textom

Obsah pracovných zošitov je vypracovaný podľa požiadaviek vzdelávacích programov pre žiakov s vývinovými poruchami učenia.

Žiaci môžu v 1. – 3. zošite vymaľovať obrázky samohlások, dvojhlások a spoluhlások a vystihovať ich, skladať, overovať si správnosť podľa nakresleného a napísaného a pod.

Každé písmenko spoznáva žiak v rámci základných aj doplnkových aktivít. Aktivity sú navrhnuté tak, aby malo každé dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať jednotlivé písmenká.


Pracovný zošit č. 4 nadväzuje na zošity č. 1,2, 3 (samohlásky a dvojhlásky, samohlásky 1, 2) je určený na prácu s textom, vzostupne podľa náročnosti (od najjednoduchších) a podľa ročníka.  Pracovný zošit je určený všetkým, ktorí si chcú precvičiť a zlepšiť čítanie. Texty sú vytvorené tak, aby boli pre malého čitateľa atraktívne svojím obsahom a podnetné spracovaním. Príbehy sú určené pre žiakov 1. stupňa, konkrétne pre prvákov je to príbeh o Kefke Efke a prvákovi Jonatánovi; pre druhákov o Ufíkovi-cestovateľovi; pre tretiakov o Rozhádaných písmenách a pre štvrtákov o Marhuľových ľudkoch. Každý z malých čitateľov nájde v príbehu zaujímavú postavu, ktorá ho vtiahne do príbehu. Čítaním si tak zlepšuje a precvičuje písmenká v slovách, ktoré sú poukladané do viet a vety tvoria príbeh. Príbeh je dieťaťu predstavovaný rôznymi spôsobmi, raz dieťa doplňuje písmená, inokedy slová alebo príbeh jednoducho nakreslí. A je toho ešte omnoho viac.




Obchodné podmienky
Ďalšie informácie
Typ produktu 4 x pracovný zošit
Počet strán 36 + 36 + 32 + 56
Formát 4 x A4

Napísať recenziu

Poznámka: HTML nie je preložené!

Prelistujte si ukážku

Ďalšie informácie

Typ produktu 4 x pracovný zošit
Počet strán 36 + 36 + 32 + 56
Formát 4 x A4

Súvisiace produkty

ŽIAK SO ŠVVP V 1. AŽ 4. ROČNÍKU ZÁKLADNEJ ŠKOLY

ŽIAK SO ŠVVP V 1. AŽ 4. ROČNÍKU ZÁKLADNEJ ŠKOLY

Komplexná publikácia, v ktorej nájdete nielen teóriu v zrozumiteľnom jazyku, ale najmä širokú ponuku..

65,00 €

KULIFERDO – ŠPECIFICKÉ PORUCHY UČENIA

KULIFERDO – ŠPECIFICKÉ PORUCHY UČENIA

Pracovné zošity KuliFerdo sú výnimočnou pomôckou, lebo sú: systematické, praktické, motivačné, m..

14,00 €

INTEGRÁCIA V ŠKOLE

INTEGRÁCIA V ŠKOLE

Skoncujte s nedostatočnou orientáciou v zložitom procese integrácie! Skoncujte s neznalosťou legi..

65,00 €

AKO VYTVORIŤ ČO NAJLEPŠIU ATMOSFÉRU V TRIEDE, V KTOREJ JE ŽIAK SO ŠPECIFICKOU PORUCHOU UČENIA?

AKO VYTVORIŤ ČO NAJLEPŠIU ATMOSFÉRU V TRIEDE, V KTOREJ JE ŽIAK SO ŠPECIFICKOU PORUCHOU UČENIA?

Aby vytvoril čo najlepšiu atmosféru, musí poznať príčiny zlyhávania žiaka, musí byť veľmi pozorný na..

3,00 €

AKO MOTIVOVAŤ ŽIAKA S PORUCHAMI UČENIA ŠKOLSKÝM HODNOTENÍM?

AKO MOTIVOVAŤ ŽIAKA S PORUCHAMI UČENIA ŠKOLSKÝM HODNOTENÍM?

Hodnotenie má byť taktné, objektívne a primerané, zamerané na individuálne schopnosti, momentálnu fy..

3,00 €

AKÉ SÚ KĽÚČOVĚ SCHOPNOSTI UČITEĽA NA PRÁCU S DEŤMI SO ŠPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI?

AKÉ SÚ KĽÚČOVĚ SCHOPNOSTI UČITEĽA NA PRÁCU S DEŤMI SO ŠPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENIA A POZORNOSTI?

Okrem toho je pre pedagóga dôležité:vedieť ako dieťa vníma a prežíva svoju poruchu,poznať jeho diagn..

3,00 €

ČO JE POTREBNÉ VEDIEŤ O PORUCHE POZORNOSTI A O HYPERAKTIVITE

ČO JE POTREBNÉ VEDIEŤ O PORUCHE POZORNOSTI A O HYPERAKTIVITE

Treba mať však na pamäti, že všetky príznaky sa nemusia objavovať v rovnakej intenzite, keďže každé ..

3,00 €

AKO PRACOVAŤ S DEŤMI S PORUCHOU POZORNOSTI A HYPERAKTIVITOU

AKO PRACOVAŤ S DEŤMI S PORUCHOU POZORNOSTI A HYPERAKTIVITOU

Aby bola práca s deťmi s poruchou pozornosti a hyperkativitou efektívna a bezproblémová, je dobré ri..

4,00 €

VÝVOJ DETSKEJ KRESBY A JEJ DIAGNOSTICKÉ VYUŽITIE

VÝVOJ DETSKEJ KRESBY A JEJ DIAGNOSTICKÉ VYUŽITIE

Detská kresba je dôležitou činnosťou najmä v predškolskom veku. Odráža sa v nej psychický vývoj detí..

18,00 €