7. ročník medzinárodnej odbornej konferencie pre pedagógov

Články

Na aké témy sa môžete tento rok tešiť?

Témy hlavných referátov


Čo sa môžeme naučiť z čílskeho vzdelávacieho experimentu?
Felipe Andres Aravena Castillo, PhD. (ČILE)

 

Aký je rozdiel v čítaní v tradičnej („on paper“) a v digitálnej („on screen“) podobe? Má tento rozdiel dopad na povahu a priebeh čítania?
prof. Adriaan van der Weel, (HOLANDSKO)

 

Diagnostika a evaluácia v digitálnej podobe: Čo znamená prenos diagnostiky a evaluácie žiakov z tradičnej („on paper“) podoby do digitálnej („on screen“) podoby? Ako sa vyvíjajú a overujú nástroje evaluácie a diagnostiky čítania v digitálnej podobe? 
dr. Hildegunn Stole (NÓRSKO)


Procesy segregácie v denných centrách a v školách (sociálna nerovnosť v organizáciách)
prof. Johanna Mierendorff (NEMECKO)

 

Verejné financie v regionálnom školstve
Ing. Róbert Chovanculiak, Ph.D. (Inštitút ekonomických a spoločenských analýz – INESS)

 

Zanedbané kurikulum základného vzdelávania
prof. PhDr. Branislav Pupala, Csc. (Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave a SAV v Bratislave)


... a ešte veľa ďalších:


Legislatívne zmeny * Ochrana osobných údajov * Financovanie * Kurikulum základného vzdelávania * Zverejňovanie zmlúv * Nakladanie s majetkom školy * Predsudky a segregácia * Integrácia Rómov + Šikanovanie v škole * Online závislosti a riziká internetu * Vzdelávanie dvojročných * Drahé bezplatné školstvo * Rozvoj čitateľskej gramotnosti v ZŠ * Diagnostika a evaluácia * Ochrana osobnosti učiteľa * Vplyv pohybu na učenie * Zážitkové učenie * Moderná školská knižnica * Jazykový mentoring * Extrémizmus v školách *  Koučing * Komunikácia v tíme * Inovatívne nápady pre učiteľov * Diagnostika detí v MŠ * Jazykové vzdelávanie v MŠ